Verzending & levering

Met het oog op een snelle en zorgvuldige levering van jouw bestelling, hebben wij gekozen voor een samenwerking met PostNL. Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan contact op!

Levertijd

Als je op een werkdag vóór 21:00 uur bestelt, kun je jouw bestelling de volgende dag al in huis verwachten. Bestel je op zaterdag of op zondag vóór 15:00 uur, dan wordt je pakketje op maandag bezorgd. Houd er rekening mee dat de minimale orderwaarde € 10,- is, en er voor leveringstijden uitzonderingen zijn bij feestdagen in Nederland.

Verzendkosten

Alle bestellingen boven de €30,- verzenden we gratis binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag zijn we genoodzaakt €4,95 verzendkosten te rekenen, of €5,95 voor avondleveringen.

Verzendopties
Standaard thuisbezorging

Jouw bestelling op het door jou opgegeven adres. Met deze verzendoptie brengen we jouw producten veilig en snel naar je voordeur.

PostNL Afhaalpunt

Bepaal zelf wanneer het jou uitkomt om je pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL Afhaalpunt. Of het nu op weg naar huis is na het werk of tijdens een boodschappenronde, dit biedt jou de vrijheid om het ophalen in te passen in jouw drukke schema.

Trackingcode

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met de trackingcode.

Verzending wijzigen

Heb je een wijziging in je verzending nodig? Dit is eenvoudig te regelen via de PostNL-website of de handige PostNL-app. Of het nu gaat om het aanpassen van het afleveradres, het selecteren van een ander afhaalpunt of het wijzigen van de bezorgdatum, met slechts een paar klikken heb je de controle over jouw levering.

Vertraagde levering

We streven er altijd naar om je bestelling binnen onze standaard bezorgtijden te leveren, maar soms kunnen onverwachte factoren tot vertraging leiden. Als je jouw pakket niet binnen onze standaard bezorgtijden hebt ontvangen, neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.

Verkeerde artikel ontvangen

Als je via onze online shop een bestelling plaatst en het verkeerde artikel ontvangt, neem dan contact met ons op. We helpen je zo spoedig mogelijk verder met het retour- en vergoedingsproces.