Veel gestelde vragen
Bij ons kun je altijd rekenen op snelle ondersteuning. Lees hieronder antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!
Oeps! Ik heb een foutje gemaakt. Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
Als er iets verkeerd is gegaan bij je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We staan klaar om je bestelling aan te passen of te annuleren indien nodig.
Ontvang ik een bevestiging zodra ik mijn bestelling definitief heb geplaatst?
Zeker, nadat je alle stappen van het proces hebt doorlopen, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je geplaatste bestelling per e-mail, inclusief alle bijbehorende gegevens.
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat kan hier de reden van zijn?
Soms zijn er redenen waarom we je bestelling moeten annuleren. Hier zijn een paar mogelijke oorzaken:
- Je hebt een onjuist of onvolledig verzendadres opgegeven dat we niet konden verwerken.
- Het artikel dat je hebt besteld is niet meer op voorraad.
- Er kan een betaalprobleem zijn opgetreden tijdens het plaatsen van de bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen boven de €30,- verzenden we gratis binnen Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag zijn we genoodzaakt €4,95 verzendkosten te rekenen, of €5,95 voor avondleveringen.
Wat is de levertijd?
Als je op een werkdag vóór 21:00 uur bestelt, kun je jouw bestelling de volgende dag al in huis verwachten. Bestel je op zaterdag of op zondag vóór 15:00 uur, dan wordt je pakketje op maandag bezorgd. Houd er rekening mee dat de minimale orderwaarde € 10,- is, en er voor leveringstijden uitzonderingen zijn bij feestdagen in Nederland.
Is het mogelijk om mijn pakketje te volgen zodra het verzonden is?
Absoluut! Zodra we je bestelling hebben overgedragen aan onze verzendpartner, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je eenvoudig de bezorgstatus van je bestelling volgen.
Mijn pakketje is nog niet aangekomen. Wat moet ik doen?
We ons uiterste best om je bestelling binnen onze standaard bezorgtijden te leveren. Echter, soms kunnen onvoorziene omstandigheden leiden tot vertragingen. Als je jouw pakket niet binnen onze gebruikelijke bezorgtijden hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren. Hoe doe ik dit?
Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden kun je jouw bestelling snel en probleemloos retourneren via een gebruiksvriendelijk online retourportaal.
Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retourneer?
Bij het retourneren van je bestelling komen de kosten voor eigen rekening. Voor retourzendingen vanuit Nederland geldt een tarief van € 4,95. We staan klaar om je te assisteren bij het retourproces en staan garant voor een vlotte afhandeling.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn geretourneerde bestelling?
Zodra je de retourzending hebt afgegeven bij het plaatselijke afgiftepunt, duurt het doorgaans 1-3 werkdagen voordat het pakket ons magazijn bereikt. Binnen 14 werkdagen na ontvangst en verwerking van de retourzending wordt de terugbetaling op dezelfde wijze als je oorspronkelijke betaling verwerkt.
Kan ik mijn bestelling al plaatsen en op een later moment betalen?
Natuurlijk! Bij ons is het mogelijk om je bestelling te plaatsen en later te betalen. Tijdens het betaalproces kun je kiezen voor achteraf betalen met Klarna. Na ontvangst van je bestelling ontvang je een factuur van Klarna, die je binnen 30 dagen kunt voldoen. Zo kun je nu bestellen en op een later moment betalen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Modern Gentleman bieden we diverse veilige en snelle betaalmogelijkheden: iDEAL, PayPal, Google Pay, Apple Pay, MasterCard, Visa, Klarna, Amex & Union Pay.